Kategória:
Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaA könyv megkímélt, szép állapotban van.
Howard Gossage (1917-1969) a világ legeredetibb, forradalmi gondolkodású kommunikátora, aki alapjaiban reformálta meg a reklámvilágot. Interaktivitás? PR-t generáló kampányesemények? Közösségi média? Ezeket mind ő alkalmazta elsőként, még az 50-es, 60-as években. Ugyanakkor megmentette a Grand Canyont, beindította a zöld mogalmakat és világhíressé tette a kanadai filozófust és médiateroretikust, Marshall Mcluhant. David Ogilvy a "reklámszakma legszókimondóbb lázadójának" titulálta, pedig Gossage csak meghaladta a korát. Látva jelen világunk kommunikációs szcénáját, nyugodtan állíthatjuk: a modern reklám, amilyennek ma ismerjük, Howard Gossage köpenyéből bújt elő.
Steve Harrison: Changing The World Is The Only Fit Work For A Grown Man címmel megjelent remek monográfiája izgalmas és szórakoztató módon mesél Gossage reklámjairól, gondolatairól, filozófiájáról; hogy milyennek látta és miként élte meg a világot. Hogy miért tartotta olyan fontosnak a világ megváltoztatását. A Howard Gossage életét és korát bemutató könyvet a Reklámtörténet projekt létrehozóinak köszönhetően 2016 októberétől már a magyar olvasók is anyanyelvükön olvashatják.