Kategória:
Feladás dátuma:
több, mint egy hónapjaNézd meg a többi könyvet is, és spórolj a szállításon!
Volt könyvtári példány, újrakötve szép állapotban.
Bauer András és Berács József "Marketing" című könyve átfogó képet nyújt a marketing tudományáról és gyakorlatáról. A könyv részletesen tárgyalja a marketing fogalmát, szerepét és alkalmazását a modern üzleti világban.
A könyv részletesen foglalkozik a marketing különböző aspektusaival, beleértve a piaci környezetet, a fogyasztói magatartást, a termék- és márkamenedzsmentet, a kommunikációt és az értékesítést. A szerzők célja, hogy az olvasók megértsék a marketing komplexitását és alkalmazni tudják azt a gyakorlatban.
Részletek a tartalomból:
Tudományos megközelítések, jogi és etikai megfontolások a marketingben
Piac és verseny, piacszegmentálás
A pozicionálás
A versenyszabályozás a marketingben
Fogyasztói magatartás
A vásárlási folyamat
A fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezők
Fogyasztókutatás, fogyasztói érdekvédelem
A piaci kereslet hosszú távú alakulása
A keresletet befolyásoló tényezők
Márkázás, márkahűség, termékpolitika
Új termék kialakítása
Árpolitika, árképzési módszerek
Értékesítési út
Franchise
Hirdetés, Public Relations (PR), eladásösztönzés (POS)
Reklámtervezés és reklámhatékonyság
A piackutatási folyamat
Nemzetközi marketing
Marketingstratégia
Marketing marketing alapok menedzserképzés