Sürgős!
Céges
jofogas placeholder
Kerület: XV.
Kategória: Vendéglátás / idegenforgalom
Jelentkezéshez szükséges dokumentumok: önéletrajz, fényképes önéletrajz
Jelentkezés bérigény megjelölésével
Tapasztalat: 1-2 év tapasztalat
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
Elvárt végzettség: középiskola
Szükséges nyelvtudás: nem igényel
Munkakör megnevezése: Dokumentumkezelő
Cégnév: pqs

Cégünk dokumentumkezelési és postázói feladatok ellátására munkatársat keres banki partnere Késmárk utcai székházába az alábbi feladatok ellátására:
Feladatok:
- a beérkező postai és belső postai küldemények átvételének biztosítása;
- a beérkezett küldemények (futár is) tételes átvételéről való gondoskodás, a szállítólevél ellenőrzése és a küldemények átvételének igazolása;
- beérkezést követően a dokumentumokat meghatározott kritériumok szerinti szortírozása, érkeztetése, valamint átadása az illetékesek felé;
- a Magyar Postán keresztül feladott, de kézbesíthetetlenség miatt a bankba visszaérkezett küldemények adatrögzítéséhez kapcsolódó kiegészítő tevékenységek elvégzése;
- a felmerülő problémák és reklamációk kezelése;
- a tértivevények válogatásában, igazolásában való részvétel;
- speciális belső informatikai rendszer használata
- a felettes munkaköröket betöltők által szóban vagy írásban delegált további feladatok és projektek ellátása/végrehajtása;
- adatrögzítés;

Elvárások:
- középfokú iskolai végzettség
- felhasználói szintű számítástechnikai ismeret szükséges
- precizitás, pontosság
- megosztott figyelem képessége
- felelősségteljes munkavégzésre való képesség
- megbízhatóság

Előny:
- adminisztrációs területen szerzett tapasztalat
- 15 kerületi lakhely

Amit kínálunk:
- korrekt munkafeltételek
- hosszútávú, stabil munkalehetőség

Munkavégzés helye: XV.kerület, Késmárk utca

Munkaidő: hétköznapokon 6:30-15:30 (1 óra ebédszünettel)

A fényképpel és fizetési igénnyel ellátott önéletrajzot az allas@pqs.hu címre várjuk.

A pályázaton kérjük feltüntetni a pozíció megnevezését (dokumentumkezelési kisegítő).

A Jófogás nem vállal felelősséget a hirdetésben szereplő termékekért

Hasznos tippek

  • A legbiztonságosabb, ha személyesen fizetsz, vagy Háztól-Házig szolgáltatással rendelsz az oldalon keresztül.
  • Mindig utasítsd el az előreutalással kapcsolatos kéréseket!
  • Mindig nyilvános helyet válassz, ha személyesen találkozol az eladóval! Erre tökéletes megoldás lehet, ha Budapesten történik az adás-vétel, például a Jófogás Találkozási Pont
  • Érdeklődj, hogy megvan-e még az eredeti számla, garanciajegy, vagy doboz a kiválasztott termékhez!
  • Ha feltehetően fordítóprogrammal megírt eladói választ kapsz, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Amennyiben az oldalunk böngészése során bármely hirdetésünkkel kapcsolatban problémát tapasztalsz, kérjük tekintsd meg ügyfélszolgálatunk menüpontját, ahol összegyűjtöttük számodra a leggyakrabban feltett kérdésekre készített válaszainkat, valamint kapcsolatba léphetsz munkatársainkkal is.

Kapcsolatfelvétel

Üzenet küldéshez jelentkezz be vagy regisztrálj az oldalon.