Kerület: VII.
Kategória: Ügyfélszolgálat / telemarketing
Jelentkezéshez szükséges dokumentumok: fényképes önéletrajz, motivációs levél
Jelentkezés bérigény megjelölésével
Tapasztalat: 1-2 év tapasztalat
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
Elvárt végzettség: középiskola
Szükséges nyelvtudás: angol
Munkakör megnevezése: Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs
Cégnév: MagroPontHu Kft

A Magro.hu mezőgazdasági portálhoz keresünk ügyfélszolgálati asszisztenst

Feladatok:

Az ügyfélszolgálatra beérkező kérések fogadása
Proaktív kapcsolattartás az ügyfelekkel
Agrárhírek és termékhírek írása
Részvétel a portál fejlesztésével kapcsolatos kreatív munkákban
Adminisztráció (adatrögzítés, adatmódosítás; stb.)
Egyéb ügyfélszolgálati és adminisztrációs feladatok ellátása

Elvárások:

Legalább középfokú végzettség
Agrár végzettség vagy munkatapasztalat
Magas szintű számítógépes ismeretek
Kiváló szóbeli és jó írásbeli kommunikációs készség
Kifejezetten kedves, kellemes személyiség

Előnyt jelent:

Ügyfélszolgálati munkatapasztalat
E-kereskedelem területén szerzett ismeretek
Fiatal pályakezdő és gyesről visszatérő álláskeresői státusz

Amit mi kínálunk:

Fejlődési lehetőség portálfejlesztési területen
Változatos munkakör
Tapasztalatszerzés a dinamikusan fejlődő e-kereskedelmi iparágban
Teljesítmény-orientált csapat

Munkaidő:

Napi 6 vagy 8 órában

Munkavégzés helye:

Otthon és Budapest belvárosában

Jelentkezés módja:

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, küldje el magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét bérigény megjelölésével a karrier@magro.hu e-mail címre! A tárgysorba írja bele, hogy Ügyfélszolgálati asszisztens. Jelentkezési határidő: 2016. december 6.

A Jófogás nem vállal felelősséget a hirdetésben szereplő termékekért

Kedvező kölcsönök erre a termékre(Promóció)
{{title.info.main[1].name}}
{{title.info.main[1].value}}
{{product.info.main[1].name}}
{{product.info.main[1].value}}
{{product.name}} image
{{product.name}}
{{product.info.main[0].name}} {{product.info.main[0].value}}
Érdekel »
Tovább
a többi hitelajánlatra »

Hasznos tippek

  • A legbiztonságosabb, ha személyesen fizetsz, vagy Háztól-Házig szolgáltatással rendelsz az oldalon keresztül.
  • Mindig utasítsd el az előreutalással kapcsolatos kéréseket!
  • Mindig nyilvános helyet válassz, ha személyesen találkozol az eladóval! Erre tökéletes megoldás lehet, ha Budapesten történik az adás-vétel, például a Jófogás Találkozási Pont
  • Érdeklődj, hogy megvan-e még az eredeti számla, garanciajegy, vagy doboz a kiválasztott termékhez!
  • Ha feltehetően fordítóprogrammal megírt eladói választ kapsz, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Amennyiben az oldalunk böngészése során bármely hirdetésünkkel kapcsolatban problémát tapasztalsz, kérjük tekintsd meg ügyfélszolgálatunk menüpontját, ahol összegyűjtöttük számodra a leggyakrabban feltett kérdésekre készített válaszainkat, valamint kapcsolatba léphetsz munkatársainkkal is.

Kapcsolatfelvétel

Üzenet küldéshez jelentkezz be vagy regisztrálj az oldalon.