jofogas placeholder
Kerület: V.
Kategória: HR / munkaügy
Jelentkezéshez szükséges dokumentumok: önéletrajz
Tapasztalat: >5 év tapasztalat
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
Elvárt végzettség: szakiskola/szakmunkás képző
Szükséges nyelvtudás: nem igényel
Munkakör megnevezése: HR specialista
Cégnév: Focus Consulting Személyzeti Tanácsadó Kft

Megbízónk az ország egyik legnagyob történelmi múltjával rendelkező intézménye. A munkaügyi feladatok ellátására keresünk most hozzájuk Munkaügyi előadó pozícióba új munkatársat.

Feladatok:
- Kinevezések elkészítéséhez a megfelelő dokumentumok bekérése, fedezet ellenőrzés,
- Rögzítés a KIRA (Központi Illetményszámfejtő Rendszer) adatbázisba, kinevezés elkészítése, bejelentés NAV felé,
- Kinevezés postázása az Államkincstárba és a munkavállalónak,
- Kinevezések hosszabbításához dokumentumok bekérése, fedezet ellenőrzés,
- Rögzítés KIRA adatbázisba, kinevezés módosítás elkészítése, postázás az Államkincstárba és a munkavállalónak,
- Beérkezett megszüntető dokumentum (leszerelő lap) leellenőrzése, kinevezés megszüntetése, megszüntető irat elkészítése, postázás az Államkincstárba valamint a munkavállalónak
- Megbízási díjak rögzítése, megbízási díjak havonkénti összesen lekérése, leadása a pénzügyi osztály részére,
- Utazási utalványok megküldése a munkavállalók felé, nyilvántartásuk,
- Munkatársak elszámoltatása a pályázatok lejáratakor,
- TB ellátás GYED, Thgyas nyilvántartása, iratok bekérése, MÁK felé továbbítás, ez ügyben kapcsolattartás az Államkincstárral,
- Fizetési jegyzék ellenőrzése, távollétek rögzítése, Erzsébet utalvány számfejtése, kereset kiegészítés rögzítése, számfejtése,
- Munkáltatói és jövedelem igazolások készítése, statisztikai kimutatások elkészítése, családi adókedvezmények ügyintézése, kompenzáció ügyintézése, szabadságok ellenőrzése, megküldése ügyintézőknek, SZJA kartonok nyomtatása, dolgozók anyagába lerakása.

ElvÁrÁsok:
- Középfokú bér és munkaügyi végzettség
- Átfogó és naprakész társadalombiztosítási és adózási ismeretek
- Legalább 10 év munkatapasztalat, ebből minimum 5 év munkaügyi feladatok ellátásban, vagy bér és TB számfejtésben szerzett gyakorlat
- Költségvetési szervnél szerzett munkatapasztalat
- Felhasználó szintű számítástechnikai ismeretek
- KIRA program ismeret
- Kiváló kommunikációs képesség
- Megbízhatóság, precíz és önálló munkavégzés
- Jó problémamegoldó és kooperációs képesség

EgyÉb:
- Munkavégzés helye: Budapest belváros
- Munkaidő hétfőtől csütörtökig reggel 08:00 és 16:30 között, pénteken reggel 08:00 és 14:00 óra között.
- Tapasztalt, nyugdíjhoz közelebb álló munkatársak jelentkezését is várjuk.

JelentkezÉs:
Kérem, hogy küldje el önéletrajzát a tamas.simon@focusconsulting.hu e-mail címre

A Jófogás nem vállal felelősséget a hirdetésben szereplő termékekért

Kedvező kölcsönök erre a termékre(Promóció)
{{title.info.main[1].name}}
{{title.info.main[1].value}}
{{product.info.main[1].name}}
{{product.info.main[1].value}}
{{product.name}} image
{{product.name}}
{{product.info.main[0].name}} {{product.info.main[0].value}}
Érdekel »
Tovább
a többi hitelajánlatra »

Hasznos tippek

  • A legbiztonságosabb, ha személyesen fizetsz, vagy Háztól-Házig szolgáltatással rendelsz az oldalon keresztül.
  • Mindig utasítsd el az előreutalással kapcsolatos kéréseket!
  • Mindig nyilvános helyet válassz, ha személyesen találkozol az eladóval! Erre tökéletes megoldás lehet, ha Budapesten történik az adás-vétel, például a Jófogás Találkozási Pont
  • Érdeklődj, hogy megvan-e még az eredeti számla, garanciajegy, vagy doboz a kiválasztott termékhez!
  • Ha feltehetően fordítóprogrammal megírt eladói választ kapsz, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Amennyiben az oldalunk böngészése során bármely hirdetésünkkel kapcsolatban problémát tapasztalsz, kérjük tekintsd meg ügyfélszolgálatunk menüpontját, ahol összegyűjtöttük számodra a leggyakrabban feltett kérdésekre készített válaszainkat, valamint kapcsolatba léphetsz munkatársainkkal is.

Kapcsolatfelvétel

Üzenet küldéshez jelentkezz be vagy regisztrálj az oldalon.