Kerület: XIV.
Kategória: Adminisztráció / irodai munka
Jelentkezéshez szükséges dokumentumok: fényképes önéletrajz
Jelentkezés bérigény megjelölésével
Tapasztalat: 1-2 év tapasztalat
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
Elvárt végzettség: középiskola
Szükséges nyelvtudás: angol
Munkakör megnevezése: Adminisztrációs munkatárs
Cégnév: ECB Travel

Cégünk egy bel-és külföldi személyszállítással foglalkozó családi vállalkozás, fő partnereink utazási irodák. Új munkatársunkat keressük zuglói irodánkba értékesítési asszisztens pozícióba. A munka hozott szaktudást nem igényel, mi mindent megtanítunk, a személyiséged az elsődleges szűrő.

Jelentkezz, ha szeretnél egy nyerő csapat tagja lenni és az alábbiakban magadra ismersz:

Elvárások:
- jó szervező készség
- pontos, precíz munkavégzés
- erős stressztűrő képesség
- proaktív személyiség
- számítógép felhasználói szintű ismerete
- nem szükséges a vakon gépelés, de fontos, hogy gyorsan gépelj
- kedvesség, ügyfél központú hozzáállás

Főbb feladatok:
- árajánlatok készítése, megrendelések feldolgozása
- ügyfelekkel való kapcsolattartás
- irodai adminisztráció
- autóbuszok és sofőrök beosztásának készítése

Amit kínálunk:
- családias hangulatú légkör
- hosszú távú munkalehetőség egy jó csapatban
- fejlődési lehetőség
- versenyképes fizetés

Előny, de nem feltétel:
- egyetemi, főiskolai oklevél
- turisztikai ágazatban szerzett tapasztalat
- angol nyelvtudás

Foglalkoztatás: teljes állásban, hosszú távon

Jelentkezés (december 7-ig): Fényképes önéletrajzokat fizetési igény megjelölésével ide várjuk: transfercoordinator.ecbt@gmail.com

A Jófogás nem vállal felelősséget a hirdetésben szereplő termékekért

Amennyiben az oldalunk böngészése során bármely hirdetésünkkel kapcsolatban problémát tapasztalsz, kérjük tekintsd meg ügyfélszolgálatunk menüpontját, ahol összegyűjtöttük számodra a leggyakrabban feltett kérdésekre készített válaszainkat, valamint kapcsolatba léphetsz munkatársainkkal is.

Kapcsolatfelvétel

Üzenet küldéshez jelentkezz be vagy regisztrálj az oldalon.